Ako osloviť vašich klientov po pandémii?

14. 7. 202010:45

Aj vy sa stretávate s tým, že váš firemný kalendár zíva prázdnotou, alebo ste boli zvyknutí na väčšie množstvo klientov v tomto období?

Máme pre vás zopár tipov, ako osloviť vašich klientov po pandémii. V úvode si skúste rozdeliť vašich klientov do jednotlivých skupín, ktoré si samy určíte. Napríklad: Vytvorte si skupiny na základe periodicity/počtu návštev (klienti s návštevou min. 1x do mesiaca, klienti s návštevou min. 1x za pol roka, klienti s návštevou raz za rok,…), alebo na základe typov služieb, ktoré u vás využívajú (riasy a obočie, ošetrenie tváre, ošetrenie rúk, strihanie, farbenie, farbenie + strihanie, …). Na základe týchto rozdelení pripravte jednotlivým skupinám zákazníkov niektoré z nižšie uvedených ponúk.

Stáli klienti:

  • LIMITOVANÁ PONUKA – Ponúknite vašim klientom službu, ktorá bude limitovaná buď obdobím (jar, leto, jeseň, zima), alebo počtom (kusmi). Takúto službu môžete ponúknuť aj novým klientom.

TIP: Vyskúšajte spojiť napríklad ošetrenie tváre s doplnkovou službou – základná úprava obočia, ktorú majú klienti k tomuto ošetreniu úplne ZDARMA. Variácií a kombinácií takýchto tipov ponúk je neskutočne veľa.

  • PONUKA ŠITÁ PRIAMO NA MIERU – O vašich klientoch už máte nejaké záznamy z predošlých návštev vášho salóna, ktoré viete využiť pri vytváraní týchto ponúk. Pri jednotlivých klientoch sa zamerajte na služby, ktoré vo vašom salóne využívali najčastejšie.

TIP: Pani Mrkvičková navštevovala váš salón pred pandémiou každý mesiac, chodila na jej obľúbené čistenie tváre. Ponúknite jej možnosť vytvoriť si u vás zákaznícku kartu, vďaka ktorej si bude môcť túto službu u vás zakúpiť za špeciálnu cenu. Prípadne jej ponúknite špeciálnu akciu 4+1 čistenie tváre ZDARMA.

  • NOVINKY – Ukážte vašim klientom, že stále napredujete a rozširujete svoje portfólio služieb. Vytvárajte nové služby, ktoré vaši klienti ocenia. Držte krok s novinkami, ktoré sú aktuálne trendy.

TIP: V prípade, že v dohľadnom čase neplánujete ponúkať vašim klientom novinky, zamerajte sa na vytváranie nových ošetrení z vášho už existujúceho portfólia služieb. V uponáhľanej dobe klientky určite ocenia EXPRESNÉ ošetrenie, ktoré naplní ich očakávania za kratší čas ako boli zvyknuté. V letnom období treba pleť dostatočne hydratovať, preto ponúknite vašim klientom ošetrenie zamerané práve na tento problém – ošetrenie ROYALHYDRATION. Ako si už tieto novinky nazvete je samozrejme na vás. Kreativite sa medze nekladú.

Noví klienti:

  • BONUS – Oslovte vašich nových potenciálnych klientov nejakým zaujímavým bonusom ZDARMA.

TIP: Množstvo klientov je nerozhodných, preto by pred samotným výkonom ošetrenia uvítali odbornú konzultáciu. Ponúknite im PRVOTNÚ KONZULTÁCIU v trvaní 30 min. ZDARMA. Vďaka nej si s klientom vytvoríte osobnejší vzťah, lepšie spoznáte jeho problematiku pleti a dokážete mu odporučiť ošetrenie, ktoré mu skutočne pomôže.

  • SOCIÁLNE SIETE – Využívajte potenciál sociálnych sietí na propagáciu vášho salónu a služieb.

TIP: Pripravte si SÚŤAŽ pre verejnosť, v ktorej výherca môže vyhrať jedno z ošetrení vo vašom salóne. Vyhlásením výherca to však nekončí. Nafoťte si alebo inak zdokumentujte ako mu výhru odovzdávate, ako si ju uplatňuje vo vašom salóne a nezabudnite sa ho spýtať na jeho pocity a dojmy z tohto ošetrenia. Vytvorte z toho príbeh, ktorý osloví vašich nových klientov.

Možností ako opäť osloviť vašich klientov je skutočne veľa. Prispôsobte si tieto tipy službám, ktoré ponúkate vo vašich prevádzkach. Nezabúdajte na to, že to čo môže zafungovať u jedného naopak nemusí zafungovať u druhého klienta. Preto sa pokúste všetky ponuky maximálne personalizovať. Držíme palce!

, , ,
Novinka v kaderníctve: OROFLUIDO AMAZONIA
Novinka v kaderníctve: OROFLUIDO AMAZONIA

Prečítajte si o novinke: Orofluido AMAZONIA.

Na Malorke so Skeyndorom
Na Malorke so Skeyndorom

Kongres Skeyndor na Malorke ☀️

Inovovaný rad ETERNAL
Inovovaný rad ETERNAL

Značka Skeyndor inovovala jeden zo svojich najznámejších radov - rad ETERNAL.