American Crew prináša novinky

6. 2. 202420:27

Páni, ktorí majú skúsenosť so značkou American Crew vedia, že môžu staviť na kvalitnú kozmetiku, vyvinutú práve pre ich potreby. Starostlivosť pod označením 3-IN-1 je mimoriadne známa a American Crew do tejto rodiny prináša ďalšie novinky. Oslovia mužov všetkých vekových kategórií, či už svojou vôňou, textúrou po nanesení a v neposlednom rade účinkami. To je to pravé pre mužskú, nielen vlasovú, pokožku.

Páni, či už chcete naplniť svoje rána energiou a povzbudiť svoje zmysly s produktom 3-IN-1 zázvor+čaj alebo vytvoriť upokojujúcu atmosféru na relaxáciu s 3-IN-1 harmanček+borovica, pomocou týchto premyslene vytvorených vôní skutočne pozdvihnete svoju každodennú rutinu.

Produkty obsahujú hydratačný komplex s jojobovým olejom a panthenolom, ktorý podporuje prirodzenú bariéru pokožky a uzamyká vlhkosť vo vnútri vlasu.

3-IN-1 CHAMOMILE + PINE

Relaxujte s extraktom harmančeka a vôňou borovice.

Odstraňuje nečistoty, pot a zvyšky stylingových produktov. Podporuje a dopĺňa prirodzenú ochrannú bariéru pokožky vlasov. Vôňa inšpirovaná aromachológiou kombinuje harmanček a vôňu borovíc, čím vám pomáha cítiť sa pokojne a uvoľnene.

3-IN-1 GINER + TEA

S energizujúcim zázvorom a vôňou čaju.

Odstraňuje nečistoty, pot a zvyšky stylingových produktov. Podporuje a dopĺňa prirodzenú ochrannú bariéru pokožky vlasov. Vôňa inšpirovaná aromachológiou s kombináciou zázvoru a čaju vám pomáha cítiť sa plný energie.

 

V prípade záujmu o produkty American Crew kontaktujte svoj salón/barbera alebo nás.

 

 

, , , , , ,
Po lete opäť čas na chemický peeling!
Po lete opäť čas na chemický peeling!

Práve teraz máte jedinečnú príležitosť absolvovať rôzne školenia zamerané na omladenie pleti za skvelé ceny.

Kozmetické novinky jeseň/zima
Kozmetické novinky jeseň/zima

Počas jesene Primavera Andorrana uviedla na trh niekoľko zaujímavých noviniek od najznámejších španielskych kozmetických značiek. V tomto článku vám prinášame ich zhrnutie.

Ako osloviť vašich klientov po pandémii?
Ako osloviť vašich klientov po pandémii?

Aj vy sa stretávate s tým, že váš firemný kalendár zíva prázdnotou, alebo ste boli zvyknutí na väčšie množstvo klientov v tomto období?